wtorek, 26 lutego 2013

Paczuszkowo

Długo nic nie pisałam, ale nie miałam czasu.
Odzyskuje go obecnie :)
A dziś przybywam z paczuszkami, które dostałam wczoraj :)


W jednej był zakupiony na allegro kardigan.

W drugiej wygrana z Candy u Ivo hweavingcraft.blogspot.com 
czyli wędrująca książka z dodatkową niespodzianką samodzielnie przez nią wykonaną:


Niespodzianką był ten o to piękny przepiśnik, który skradł moje serce i już niedługo będę w nim pisać swoje najlepsze przepisy na ulubione dania, ciasta i desery ( oraz naleweczki) :)

Tak przepiśnik wygląda w środku, a także długi wpis w książce - po przeczytaniu znajdzie się tam i mój :)
Mam nadzieję, że znajdę chwilę wolnego czasu aby przeczytać książkę jednym tchem, bo z tego co pisały inne blogerki z podróży tej książki, to potrzebuję na nią wolnego weekendu :)

Następnie i ja wezmę się do pracy, zorganizuję rozdanie z tą książką oraz dołączę do niej coś hand made o ile mi się to uda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz