czwartek, 7 lutego 2013

Paczuszka z FM

Dotarła do mnie pierwsza paczuszka z FM.
A w niej:
  Płyny do czyszczenia fug,
Odtłuszczacz (bardzo dobry i wydajny),
Mineralne sypkie cienie do powiek (shiny),
Próbki perfumowanych balsamów (zapachy 23, 33 i 81),
oraz katalogi i próbki dwóch zapachów damskich.


Paczuszka skromna jak na początek, ale miałam mało czasu na zrobienie zamówienia i trochę zamówiłam dla siebie, kuzynki i jeszcze jednej kobietki.

Będziemy z kuzynką testować cienie w sobotę, mi podoba się mój odcień Vintage gold, trochę wygląda jak srebro, ale na powiecie tworzy złoto-brązowy kolor złamany szarością i bardzo błyszczący dzięki drobinom, to idealny cień dla sroczek :)

Osobiście chcę jeszcze sprawdzić matowe cienie, bo wiadomo raczej do pracy malować się dyskretniejszymi cieniami niż takie błyszczące. Te zostawiam sobie na wyjścia prywatne i inne okazje, a do pracy stawiam na cielisty cień, maskarę i odrobinę różu (oczywiście trochę pudru do zatuszowania powstańców).

Kolejną paczuszkę zamawiam w piątek, bo mam sporo zamówionej chemii.
Widzę, że dużo kobiet kupuje FM for Home mimo delikatnie wyższych cen niż w drogerii, choć wcale się nie dziwię, są wydajniejsze, ładnie pachną i na prawdę dobrze czyszczą. 
Ja mam zamiar wypróbować odplamiacz, który podobno lepiej wywabia niż Vanish i jest wydajniejszy - sprawdzimy, zobaczymy, ocenimy :-P

1 komentarz:

  1. Witaj, tutaj closedxdollx z pingera ;) ładny blog, chętnie zaobserwuję. Widzisz ja także ustawiłam szablon, jednak nie mogę ustawić ani "o mnie" w rogu, ani "warto zajrzeć" jak to jest u Ciebie, ani nawet nagłówka. Możesz powiedzieć, jak Ci się to udało? ;)

    OdpowiedzUsuń