niedziela, 6 stycznia 2013

Podstawki w tulipany


W szufladzie u mamy znalazłam zwykłe korkowe podstawki pod szklanki 

sztuk 4.


Postanowiłam zmienić je i rozweselić. Pomalowałam podstawki na biało dwa razy, aby zalać dziurki w korku.

Wybrałam motyw tulipanów, bo pogada za oknem już nie zimowa i już powoli zaczynam myśleć o wiośnie, kwitnących przebiśniegach, krokusach, narcyzach, żonkilach i właśnie najbardziej wiosennych tulipanach. 


Tulipany uwielbiam gdy pięknie kwitną w ogrodzie, ale już niekoniecznie lubię wstawiać je do wazonu. 

W takim razie wiosenny nastrój zapewnię sobie podkładkami  w piękne czerwone kwiaty, a żywe tulipany będą szczęśliwie rosnąć w ogrodzie. 
A na wiosenny stół postawię doniczkę z żywym hiacyntem, przecież nie będzie się męczył ucięty w wodzie. 




Przepraszam za odblask lampy, mam nadzieję że się podobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz