wtorek, 1 stycznia 2013

Podstawki w róże


Ostatnio miałam trochę czasu na zabawę w Decoupage i wyciągnęłam z czeluści szuflady podstawki pod szklanki z promocyjnych opakowań herbat.



Pierwsze co zrobiłam to zmatowiłam powierzchnię papierem ściernym i zamalowałam podstawki białą farbą.


Następnie wybrałam motyw...


i dopasowałam go do podkładek.


Klejenie.


Papierem ściernym ścięłam nadmiar serwetki na brzegach i uzyskałam idealnie równe brzegi.


Brzegi jednej podkładki ozdobiłam złotkiem (zakupionym w sklepie malarskim za 5zł, a mega wydajnym)


Drugą podkładkę potraktowałam brązową farbą.


Pora na lakierowanie. 

Po nałożeniu pierwszej warstwy lakieru doszłam do wniosku, że okrągłej podkładce czegoś brakuje i postanowiłam wycieniować tło na złamany brązem róż.

Schnięcie. 


Efekt końcowy:



Romantyczne podkładki w róże idealnie pasują na babskie pogaduszki przy herbacie lub soku zrobionym z malin z własnego ogrodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz