piątek, 11 stycznia 2013

Rosyjskie kremy z jonami srebra

Na fali zadowolenia z rosyjskiego szarego mydła zaczęłam przeszukiwać internet w poszukiwaniu innych rosyjskich cudów pielęgnacyjnych. Tym sposobem natknęłam się na sklep internetowy i promocje :)

Zdecydowałam się wypróbować dwa kremy do twarzy z jonami srebra.
 Jeden odmładzający - tak wiem dopiero ćwierćwiecze, ale po opisie kremu bardziej wnioskowałam, że ma działanie oczyszczające, regenerujące i nawilżająco-odżywcze niż odmładzające.
Drugi do cery tłustej - mam cerę mieszaną, jednak opis zachęcił mnie.

Oba kremy zakupiłam w promocyjnej cenie po 10zł/50ml + 6 zł koszt przesyłki.

Jeden minus na paczkę dość długo czekałam, bo ktoś zrobił ze mnie Kowalską. No cóż moje obecne nazwisko jest na K ale jest o wiele dłuższe...

Kremy wypróbowane, nie uczuliły, mają lekką konsystencję i całkiem niezłe składy, ale ocenię dopiero jak zużyję :-)

1 komentarz: